cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

Aug. 30, 2013

Publicerad 2013-08-30 09:26:36 i Allmänt,

Goddag!

Då mitt inlägg försvann får jag skriva om allt!

Började dagen med en löprunda med en väldigt trött hund. Fortsatte sedan morgonen med en kopp fullkorns välling och en kopp varm mango te och Nyhetsmorgon på tv :-)

Ska även försöka rida sen efter läkaren ringt ang mina mediciner! Har tappat motivationen och fantasin till ridningen så måste kämpa för att inte ge upp :)

Igår duschade jag min hund pga att han luktade illa och var fettig i pälsen, idag ser han ut som en hund med skabb pga att han fäller väldigt mycket' :) så söt!


Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela