cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

31 januari

Publicerad 2013-01-31 12:06:36 i

God middag!

Haft världens oroligaste natt med väldigt lite sömn tack vare stormen!

Släppte ut hästarna vid tio då hade stormen avtagit lite och så får vi se hur länge dem får vara ute!

Frukosten fick bli en kopp kaffe, bantningstabletter och en kopp välling med fiber. Nu har jag precis kört slut på musklerna i 40 minuter och det får bli ett lika hårt å långt pass ikväll.

Ikväll ska även jag och Malin in till växjö och sola solarium :)
Härligt!

Nu ska jag göra äggröra med spenat till :)

/ cowgirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela