cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

Jul. 27, 2013

Publicerad 2013-07-27 07:41:41 i Allmänt,

Godmorgon!

Känner mig inte pigg idag, mår illa å huvudvärk! Men har inte tid att bli sjuk.

Om tjugo min drar jag mig till jobbet, då blir det ett rejält snack med chefen så får väl se om vi blir ovänner! Har ett ex antal punkter att ta upp med henne.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela