cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

27 juni

Publicerad 2013-06-27 07:48:41 i Allmänt,

Godmorgon!

Igår var det "dagen efter cellgifterna" och det innebär ingen ork eller energi!

Så spenderade den blöta dagen i Växjö med kära syster, fixade det sista till bröllopet och sen blev det fiskpedikyr med syster å mor! Obehagligt men spännande :-)

Vidare till Rottne å fika innan bilen rullade hemåt, älskling kom och spenderade natten med mig och har idag pussar honom väldigt mycket då vi inte ses för ens på lördag på bröllopet!

Ska idag packa, fixa allt för helgen och ringa lite samtal :-) spenderar natten hos syster och likaså imon!

Imon är det dags för nagelförlängning och fixa sminket :-)

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela