cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

Bröllop

Publicerad 2013-06-27 20:18:46 i Allmänt,

Syrran å Fredrik hämtade mig runt elva idag, vidare till stan å göra lite ärende, åt kinamat och sen hem å fixa inför bröllopet!

Kyrkan vid fem å gå igenom allt om hur det ska gå till å hur man ska gå osv. :-)

Nu har vi nyss hämtat ett partytält å dukat i lokalen!

Hem å äta hos syrran, ta en öl å drömma om min älskling!

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela