cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

Blä

Publicerad 2013-03-04 17:36:25 i

!!!

Dagen spenderades med fina Malin på Ikea å sen hem å dricka kaffe hos hennes päron!

Nu har jag precis tränat 40 min å väntar på mat! Stallet är fixat för kvällen och sen får de även bli en powerwalk innan läggdags!

Imon är det dags för andra dosen med cellgifter och hoppas återigen att jag inte kommer må dåligt. Idag kan jag döda någon för att bli av med denna smärta. Hela ryggen värker å hela kroppen bultar av både smärta, träningsvärk och ilska....

/ cowgirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela