cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

31 maj

Publicerad 2013-05-31 06:54:58 i

Godmorgon!

Igår var jag å mamma å ungarna vid sjön å fikade på bryggan, myspys :-)

Issa kom hem till mig strax efter att älsklingen hade kommit, fick en cowboyhatt i försenad födelsedagspresent :-) super nöjd!

Idag blir det att söka jobb, ringa lite samtal och bara slappa!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela