cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

28 november

Publicerad 2013-11-28 11:43:53 i Allmänt,

Goddag!

Igår och idag är jag ledig, igår var vi på sjukhuset och började på min nya medicin humira som är cellgifter i sprutform, gjorde skit ont men stolt över att min älskling tog sprutan på mig :-)

Åkte sedan hem till mamma, mockade ut stallet och tog mig en ridtur i blåsten, gick bra även med glädje språng och bakut sparkar! Min fina buse :-)

Färgade sedan mitt hår rött, kände för omväxling!

På kvällen bakade mamma och vi lussebullar och lyssnade på julmusik! Myspys :-)

Bebis fick sova där inatt då jag duschade honom !

Idag har vi ätit toast och tittat på Simpson till frukost och snart drar vi till mamma igen, ska rida, leta fram alla julsaker och mysa :-)

Helgen består av jobb som vanligt!

Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela