cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

28 oktober

Publicerad 2013-10-28 08:49:49 i Allmänt,

Godmorgon!

Igår blev det Växjö en runda innan hem till mamma dem. 

Köpte några ljus lyktor till Isabelle, bilbana och fotbollskort till Kenny :-)

Åt lite mat, färgade mitt hår till rödbrunt, fast nästa gång får det bli mer rött :-), fikade och sedan åkte vi hem!

Blev Bingolotto och mys med godis osv :-) somnade i soffan till en film!

Idag hade jag sovmorgon då jag inte börjar jobbs för ens vid 17-22 :-)
På torsdag är jag ledig och då blir det tvättning :-) 


Ha en bra dag. 









Kommentarer

Postat av: Sätilaryttaren

Publicerad 2013-10-28 08:51:36

sv; han är så söt, min lillefis!
ja, är lite förvånad att han inte sprang, får hoppas han har fått förtroende för mig och inte stelnade av skräck ;)

Svar: Ja verkligen, håller tummarna ;)
Sanna Anerland

Postat av: Stockholmsjenna.se

Publicerad 2013-10-28 11:38:47

Rött hår är så snyggt! :)

SV: Tack! :)

Svar: Ja verkligen :-)
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela