cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

30 september

Publicerad 2013-09-30 08:42:35 i Allmänt,

Godmorgon!

Igår blev det jobb 16-21.30 :-)
Fullt upp hela dagen då folk tydligen var hungriga å vin sugna :-)

Hemma hos hjärtat var det mörkt och ville inte väcka honom så pussade lite på honom innan jag somnade :-)

Idag gick jag upp efter att hjärtat åkt till jobbet och gjorde frukost å kaffe och avnjöt det framför Nyhetsmorgon :-)

Ska snart in till Växjö med morfar innan jag ska jobba 10.30-15.00 :-)

Ha en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela