cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

27 januari

Publicerad 2014-01-27 09:26:40 i Allmänt,

Godmorgon i vinterkylan!
 
Har haft väldigt lite tid till att blogga dem senaste dagarna då jag haft fullt upp hela tiden!
 
I lördags blev det jobb 11-17, efter passet var det dag att byta om, sminka sig och sedan mötte jag upp syster yster och kära mor på hemmakväll där vi köpte lite godis och läsk till bion. Bion var helt suveränt bra, filmen hette "Kärlek delux" en svensk romantik/drama/komedi =) Värd att se!
 
Efter bion begav vi oss till Fyra krogar och där njöt vi av en härlig och saftig biff av nötfärs med pommes, deras egna rödvinssås och massa sallad =) Jag tog även något glas vin OCH behövde inte visa leg, betyder att jag börja bli gammal! ;)
 
Väl hemma så färgade jag håret och tog ett glas vin =)
 
Igår gick jag och Bebis ner till affären på morgonen, där jag köpte go frukost med musli, yoghurt och juice!
 
Vid halv ett tiden kom Isabelle och hämtade mig, åkte in till grand samarkand och åt på baked and grilled på buffén och efter det blev det askelyckan där vi avnjöt en kopp kaffe innan bussen gick vidare till växjö där det väntade job 16-21.30. 
 
Hemma runt halv elva på kvällen och då fick det bli en mikro pizza, cashewnötter, tvekampen i farmen och mys med Bebis =) 
 
Idag har jag städat lite, bara köket dock men ska ta tag i resten snart! 
Ikväll blir det jobb 16-21!
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela