cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

28 januari

Publicerad 2014-01-28 17:22:25 i Allmänt,

God kväll på er! <3
 
 
Dagarna går fort som fasen just nu och inget nytt händer, är i världens tankar då jag känner att tiden bara går och går och jag är kvar i samma gamla bubbla och kommer inte någonstans vart jag än vänder mig! Suck..
 
 
Aja, idag tog jag bussen någon timme tidigare baraför att ta ett pass på gymmet innan jobbet kallade, på gymmet blev det 20 minuter crosstrainer, 40 min på löpbandet och lite magövningar på mattan. 
Sedan var det jobb 10.30-14.30 då jag fick åka till läkaren där jag fick medicin utskriven för urinvägsinfektion, bläää.
 
Imon är jag ledig iaf och då blir att ta vara på gymmet vid 8 och möta upp Elin där, ta ett passpå 90 min och sedan åka hem, packa ner skit tvätten och åka till mina älskade hästar och min älskade familj som jag saknar. 
Är sååååå trött på livet utan häst, blir psykiskt knäckt av detta. Känns som ingen förstår mig heller inte ens den jag lever med, vad är ett liv utan sin största hobby? Ingenting! Är beredd på att offra allt just nu för att få leva med mina pållar varje dag och det måste betyda att man verkligen saknar dem!
 
Ikväll blir iaf lugnt, har tagit mina cellgifter, plockat ner julen (jag vet att jag är sist på det), städat undan lite och nu ska jag snart ut med hunden en runda och hoppas Sonny kommer hem snart. 
 
Ha en fortsat trevlig tisdag kväll!
 
 

Kommentarer

Postat av: annica w

Publicerad 2014-01-28 21:15:40

Du jobbar ju så mycket så klart att du skulle haft råd att ha skrutten uppstallad hos oss i Lekaryd ? Kostar 1609 o då ingår ju allt . Tar 20 min att cylka . Hade varit roligt tycker jag :)

Svar: Det värsta är att jag knappt får ihop till en halv "normallön" även fast jag jobbar så mycket jag kan 😔
Sanna Anerland

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-28 21:16:15

1600 menar jag

Postat av: Jenny

Publicerad 2014-01-28 21:39:37

Tack söta du! :) Hoppas urininfektionen ger sig snart. Jobbigt att vara från sin hobby, har knappt ridit alls sen jag flyttade och började plugga... Det hinns liksom inte med och det är så tråkigt...

Svar: Tack själv fina du 😘
Sanna Anerland

Postat av: annica w

Publicerad 2014-01-30 15:00:56

Okej :( hade varit kul annars :) kunde våra gått ihop :)

Svar: Ja det hade varit skit kul =)
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela