cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

31 januari

Publicerad 2014-01-31 09:35:10 i Allmänt,

God förmiddag!
 
Dagarna springer iväg och absolut dem man är ledig, typiskt nog!
I onsdags var jag på gymet från 8 och var där i 90 minuter så igår och idag har jag verkligen träningsvärk, benen är som vandrande blåmärken och likaså resten av kroppen =) men man vet att man gjort nytta iaf!
 
Har ju beställt nya träningsbyxor också! As snygga...
 
Igår spenderade jag dagen hos mamma, mockade, red barbacka och sedan red lillasyster 3e gången helt själv =) Har nog världens snällast häst!
 
På kvällen blev det att göra hemmagjord pizza och mys till "80 dagar runt jorden". 
 
Idag tog jag sovmorgon till 8 och skulle egentligen till gymet men jag skippar det och tar ridning istället och sparar gymet till söndag morgon. Så nu har jag ätit frukost, tittat på em avsnitt jag missat av farmen och ska snart klä på mig och göra mig i ordning antar jag =) 
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-01-31 11:07:32

Vilka snygga träningsbyxor! =)

Svar: Ja skit snygga 😀
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela