cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

3 juli

Publicerad 2014-07-03 08:50:46 i Allmänt,

Godmorgon!

Förlåt för dåligt bloggande men har glömt min ipad hos mor och jobbigt att blogga från telefonen så blir ett kort inlägg med lite uppdatering bara :-)

Igår var jag och provjobbade på piazza teatro här i Växjö och jag trivdes som fasen med både lokalen, personalen och chefen :-D 

På kvällen kom chefen igen å då satte vi oss ner och pratade. Provanställning är nu bestämt och detta kommer bli så sjukt bra :-)

Så idag ska jag jobba på riktigt både lunch och kväll så ha en trevlig dag!








Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2014-07-07 18:23:17

Grattis till jobbet!

Svar: Tack ☺️
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela