cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

9 juni

Publicerad 2014-07-09 22:28:47 i Allmänt,

God kväll!

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Slutade dock för 1,5 timme sen.

Dagen började med lunch jobb, jobbade ihop med Hilda och alexander. Åt lite lunch innan vi gick hemåt. Hann titta på en film å dricka lite kaffe och tvätta av sig lite innan de va dags för ett kvällspass.

Chefen beslutade idag att jag skulle jobba själv i serveringen då inget var bokat och även ta stängningen så jag lär mig de :-)

Och de har gått kanon bra, snackat skit med chefen, druckit kaffe och lullat runt lite. Vid nio beslutade vi att stänga maten men hade fortfarande restaurangen öppen men bara för dricka. 

Åt lite kvällsmat med chefen å kockarna. 
Satte på fotbolls vm och drack några glas vin med dem innan jag begav mig hemåt. 

Nu ska jag titta på en film och bädda ner mig i soffan!

Ni anar inte hur glad jag är för detta jobb, med dessa underbara kollegor, as go chef och deras rutiner. Åh jag bara älskar detta jobb!
Hoppas de kommer fortsätta att kännas så.

Att kunna sitta å prata öppet om allt med chefen efter bara 6 dagar hos dem och kunna vara så avslappnad och känna sig som hemma. Alla är värda ett sådant här jobb :-D 

Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela