cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

13 juni

Publicerad 2014-06-14 00:40:28 i Allmänt,

God sen kväll!

Dag fyllde min fina systerson 6 år <3
För 6 år sedan föddes han just fredagen den 13e och detta är första gången som han födelsedag infaller på fredagen den 13e!



Dagen började me uppstigning halv sju, släppte ut hundarna och tog en cigg, då kommer kära syster och systerson hem till oss.

Satte på kaffe, dukade frukost och sedan gjorde sig i ordning för att bege sig till kyrkan för skolavslutning av fina syskonen :-D
Vidare efter kyrkan och fikade med hela familjen :-)

Efter fikab begav vi oss hemåt, köpte med oss jordgubbar hem så rensade 6 lådor med jordgubbar, åt kladdkaka med grädde och jordgubbar för att fira in sommarlovet för barnen :-D

Efter fikat började de ösregna och åskade till och från hela dagen.
Mellan åskan passade jag och Cilla på att gå ut till hästarna, hon fick rida lite barbacka innan de började åska igen då sprang vi in :-)


Sedan va de dags för jobb 16-23.30.

Fullbokat och fullt ös medvetslös hela kvällen och fyfan vad timmarna springer iväg då :-D

Efter jobbet tog jag en cigg med peter innan jag begav mig hemåt till lägenheten, ligger i soffan och ska nog sova på den inatt framför hundtricket ;-)

Imon är de jobb 11-23.30.

Ha en fin kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela