cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

26 juni

Publicerad 2014-06-26 23:39:33 i Allmänt,

God kväll!

Dagarna bara flyger förbi nu när man har fullt upp med både de ena och de andra. Men hinner knåpa ihop ett litet inlägg idag sen hörs vi nog inte mer för ens efter helgen om ni har otur men kanske hinner med något på kvällen bland allt vin å kortspel ;-)

Men men igår kom issa upp och åt frukost med mig innan hon begav sig till körskolan, Pound kom å hälsade på och drack kaffe med mig sen kom även issa upp igen.

Vid halv sju tiden drog vi oss in till stan, Pound åkte hem och issa tog bussen till hovshaga i ösregnet.

Jag fixade mina naglar hos xandra på unik på hennes nagelstudio :-) riktigt nöjd. Gjorde dem i naturlig färg så målade jag dem rosa idag ;-)

Mamma hämtade upp mig å väl hemma blev de lite mat innan sängläge. 

Idag gick vi upp tidigt, dukade frukost och tittade på en film.
Målade mina naglar med som jag sa och sedan for vi in till stan. Solade innan vi skulle storhandla. 

Köpte en gångs grejer till campingen nu och lite smått å gott. Blev även hårfärg, skor och kläder :-) 
Vid tre tiden mötte vi upp syster och systerson på sjukhuset där hon skulle till barnmorskan och efter de tog vi en fika innan vi begav oss till skopunkten IGEN för mamma behövde gummistövlar för vädret visar rejält med regn i helgen men de hindrar inte oss ;-)

Väl hemma packade vi ut allt, for till affären och handlade frukost till husvagnen och väl hemma slängde vi i oss lite mat.

Vidare å hämtade husvagnen i Alvesta och sen hem igen.
Skulle ridit men de hanns ej med tyvärr så får ta igen de på måndag :-)

Tvättade upp de sista, färgade håret på mig och mamma, vek all tvätt, packade, gjorde kom ihåg listor och stirrat som jag alltid gör när jag ska iväg och de är väl nästan alltid så med kvinnor ;-)

Nu har jag äntligen lagt mig i sängen och ska snart invänta john blund. Klockan ringer vid 6 och bilen rullar vid 7. 

Nu öser regnet ner igen och hoppas inte på åska för då kan jag absolut inte sova i lugn å ro. Känner mig så barnslig men åskan och jag är inte min grej xD 

Hörs vi inte under helgen så önskar jag er en trevlig helg.

Kram <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela