cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

31 mars

Publicerad 2014-03-31 08:01:50 i Allmänt,

Godmorgon!
 
Snart är denna månaden slut och då kan vi väl ändå få välkomna våren till småland =)
 
Igår var det jobb 11-21.30.
Tog mig en halvtimmes paus då jag ändå inte hade så mycket att göra och var ur funktion typ xD
Huvudet värkte, knäna molade och mådde allmänt dåligt.
Idag förklarar det varför, för är genomförkyld med irriterade ögon och en näsa som rinner konstant.
 
Trodde jag hade sluppit att vara förkyld nu när jag slutat med cellgifterna och sprutorna, men men bara tre veckor sedan sist jag tog något så kanske fortfarande sitter i kroppen. + detta upp och ner väder som gör att man klär av sig lite för mycket när solen är uppe och sedan minusgrader på natten. Tillhör väl våren lite ändå =)
 
Jobbet gick bra igår, extremt lugnt dock, so det brukar vara på söndagarna hos oss.
Blir dock rätt drygt då tiden går så himla sakta då. Men i slutet skyndade vi oss på att låsa dörrarna efter sista gästen gått ut och fixa det sista, men då slutade jag redan vid 21 och då blev det att jag fick vänta på bussen i 45 min =( men Jennifer höll mig sällskap i telefonen en stund iaf =)
 
Idag är jag ledig igen, ska ut till Grimslöv vid halv elva tiden, köra igenom Skrutten i ett träningspass, gå en runda med Malin och sedan ska vi in till Växjö och sola. Lite kvalitetstid helt enkelt med en kär vän!
 
Annars är allt bra här, eller jag försöker iaf se allt positivt men inte så lätt i hårda tider. 
 
Hoppas allt är bra med er i vårvädret?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela