cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

16 november

Publicerad 2014-11-16 21:38:58 i Allmänt,

God kväll! 
 
Hoppas eran helg varit bra och nu återstår bara 6 veckor kvar till julafton 😍
längtar som fasen till allt julbak, julpyssel, umgås med slåkt å familj, frossa i julmat tills de sitter uppe i halsen och mysa med tända ljus! ☺️
 
I fredags var de jobb 18-24.
 
igår var de jobb 12-21, efter jobbet så bytte jag om, sminkade mig lite, rökte med kollegorna och sedan hämtade Malin upp mig. Körde vidare hem till Dan och förfestade lite. Efter två flaskor vin och en flaska sourz Apple så tog vi en taxi ner till stan. Drog in på day and night och beställde mer dricka innan vi gick upp på dansgolvet. Vid två stängde ju de precis som allt annat i tråkiga Växjö. Drog oss till subway och åt lite innan mor hämtade oss. 
Lämnade av Malin hemma och sedan kallade sängen! 
 
Att vakna klockan halv nio var ganska skönt men ändå rätt panikartat då jag schemalägger mina måste från klockan 7, men men vaknade ju upp i en varm och go famn, men stallet kallade och hästarna väntade nöjt vid grindarna. Ute blåste de hin hålor och man fick hålla i hatten 😉 (om man nu har en).
 
Efter lite kaffe så gick jag upp och väckte honom, gosade lite innan vi gick ner å dock ännu mer kaffe. 
Lämnade av honom i vislanda när vi ändå skulle handla och väl hemma så blev de att börja på maten som fick bli lamm och råstekt potatis, riktigt hungrig var jag som man alltid är dagen efter, men var inte lika gott som jag trodde. Inget fel på maten men dagen efter så smakar bara allt onyttigt gott 😝
 
så jag och Malin åkte till vislanda och köpte kebabtallrik, delade med mig till ungarna när jag kom hem med den. Duschade lite snabbt och nu ligger vi i sängen och myser jag å Bebis! köpte ju både chips, ostbollar å godis idag för att ha en riktig filmkväll men kebabtallriken sitter fortfarande i halsen så sparar de onyttiga till nästa godisdag som är nästa söndag 😘 
den som han har 😉
 
sov gott och dröm sött 💞
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela