cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

30 oktober

Publicerad 2014-10-30 07:49:32 i Allmänt,

Godmorgon! 
 
Hoppas ni sovit gott? 
Det har jag när jag väl somnade i alla fall. 
 
Veckan har bara bestått av jobb och igår jobbade jag 11-21, men idag är jag ledig men har andra måsten som gör att dagen inte riktigt bli ledig som alla mina andra lediga dagar 😝
 
Idag ska jag på ultraljud vid halv elva, innan dess får jag inte äta något å inte ens dricka mitt morgonkaffe, det betyder att mina morgonrutiner inte blir som jag planerat så det känns helt hemskt 🙈 
Just kaffet är ju de absolut viktigaste att starta dagen med ju! 
 
Men jag hoppas att ultraljudet visar något idag så jag slipper krabba mer med sjukvården. 
Sen att jag kan få må bra igen en hel dag utan magont. Men de löser sig på något sätt ☺️ 
 
Efter sjukhuset idag ska jag äta lite lunch, sen ska jag på möte vid två innan jag åker ut med mamma å Cilla till syrran å hennes familj 😃 
 
Är jag inte hemma jätte sent idag så ska jag börja tömköra Skrutten lite, för nu har muggen nästan läkt helt så kan börja sakta att bygga upp hans muskler å kondition igen. Annars får jag tömköra imorgon på dagen för börjar inte jobba för ens kl 18 imorgon. 
 
Ni får ha en bra dag 💞
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela