cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

8 oktober

Publicerad 2014-10-08 22:30:12 i Allmänt,

God kväll! 
 
Uppdateringen går segt men kan inte uppdatera ifrån appen på ipaden så blir lite krångligt, men dem håller på att utforska problemet åt mig och nu gick jag igenom internet istället :-) 
 
hoppas eran vecka varit bra! Min har bestått av jobb å jobb. 
 
men kära vänner, igår klockan 03.54 blev jag moster till en underbart söt liten flicka, andra gången jag blir moster och inte kan man få nog av de :-) Så igår var de jobb 11-21, mamma hämtade upp mig å så åkte vi till BB en runda så jag fick hålla i henne och gosa med henne! Så sjukt söt :-* 
 
Väl hemma så fick hästarna faktiskt vara ute inatt, då stallet inte var mockat och klockan var mycket, men dem har ju fri tillgång till både vatten och hösilage! 
 
Idag var de uppstigning tidigt, åkte till BB på morgonen och åt frukost med syrran, Fredrik och lilla systerdottern. Fick ifrån dem vid halv elva tiden mot jobbet, sen var de jobb 11-21. 
 
Kom hem runt halv tio, värmde lite fullkornsvälling och fyllde i ägarbytespapperna till hästarna så dem ska skickas upp till Stockholm imorgon eller på fredag då min vän Daniel ska fixa detta då ägaren bor i stockholm så slipper jag skicka pengarna till ägaren, för daniel är snäll å hjälper mig :-)
 
nu ligger jag i sängen, har ångest för att inte har varit hemma varken igår eller idag, inte kunnat hälsa på pållarna som går utanför huset, inte kunnat vara med min djur eller kunnat hjälpa mamm med hushållet. Men ibland hinner man helt enkelt inte med. 
 
Imorgon jobbar jag 11-17, så hinner rida på kvällen tänkte jag :-) 
ska bli så skönt att kunna ha lite fritid i alla fall. 
 
Men nu ska jag försöka sova! 
 
Ha en fin kväll <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela