cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

10 juli

Publicerad 2014-07-10 23:01:52 i Allmänt,

God kväll!

Hoppad eran dag varit bra! 

Min började med jobb 10.45-14.00.
Åt lite mat med kollegorna, chefen och kockarna som fick bli black and white 😍

Skulle jobbat kvällen men Hilda kunde ta den själv så jag tog den själv igår och bara en bokning så jag åkte hem till älskade Grimslöv istället. Där blev de att byta vatten till pållarna, laga mat (kycklinggryta och ris), fika ute i solen och sedan kom min kära vän Jennifer som jag tycker lite synd om då hon blev av med sitt körkort idag, men nu lär du dig att inte vara så tung i foten kanske 😘😉
Love u ❤️

När hon åkt hem så begav jag mig ner till stallet för en barbackatur på min fyrbenta kärlek i solnedgången men bromsarna och flugorna irriterade honom extremt så blev bara 10-15 min men bättre än ingenting ☺️


Malin kom och hälsade på så åkte med henne hem till Växjö så slapp min kära mamma köra 😘

Åkte och handlade lite.
Nu sitter jag i soffan som vanligt med ett glas vin och en film igång.
Får se om jag lyckas somna sen för fick en otrolig magvärk på besök som även tog med sig kallsvettningar, huvudvärk och illamående så hoppas inte magsjukan kommer till mig nu. Låt mig få jobba imon bara 😉 

Haft besvär med min mage och illamående sen snart en vecka tillbaka men inte haft någon smärta som tydligen kom idag. Vill inte uppsöka läkaren mer nu. När jag äntligen sluppit alla leverprover, reumatologer, sjukgymnaster, röntgen och återbesök. Men men har ju iaf frikort om de nu ska uppsökas någon läkare ☺️

Aja ni får ha en trevlig kväll!


Kram på er ❤️








Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2014-07-11 11:35:27

haha love u too, roadtrip blir det första när plastkortet är i hand igen 😁

Svar: Det får de bli 😉
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela