cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

26 juli

Publicerad 2014-07-26 10:03:18 i Allmänt,

Godmorgon eller god förmiddag rättare sagt ☺️

Solen skiner och hettan bara strömmar in från fönstrena, vågar knappt gå ut för då avlider man väl.

Håller mig inne istället, iaf ett tag tills disken är borta och när blommorna är vattnade. Önskar jag hade ett trädgårdsland att pyssla i nu när de är så varmt ☺️

Igår kväll så red jag Kalle iaf, red bara 35 minuter pga varken han eller jag hade så mö energi kvar efter dagens hetta och sol. Men han skötte sig kanon ändå 😍

Väl hemma blev de att gå ner till mitt stall och pyssla med Skrutten. Cilla var med, borstade och pysslade om honom. Blev ett kort ridpass då jag inte hade någon motivation till att rida och kände mig inte direkt på humör. Sen var Cilla i hagen med där jag red och då blir han helt ofokuserad pga att hon sprang runt fötterna på honom och de slutade med att jag hoppade av och gick med honom istället innan mitt humör skulle smittas av på honom 😛☺️

Efter ridningen så spolade jag av honom med vattenslangen och de tyckte han var skönt, han har börjat som mitt sto alltid gjorde med slangen och stoppade tungan i vattenstrålen 😝😘

Inne i huset igen för att slippa myggen och knotten så färgade mor mitt hår och sedan blev de läggdags för ögonen var fyllda av grus. 

Cilla sov på soffan jämte mig inatt, stackaren hat blivit genomförkyld så legat och snyt sig hela natta. ❤️

Nu har vi precis ätit frukost och ska snart tömma diskmaskinen och sätta igång en ny. 

Fläskfärsen är på upptining och snart ska vi nog åka och handla med så allt finns till maten när jag ska göra den ☺️

Vad som händer mer idag vet jag inte.
Varnas ju för åska och regn idag med, men regnet får gärna komma men åskan kan hålla sig borta 😛☺️

Ha en bra lördag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela