cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

8 juni

Publicerad 2014-07-08 22:56:28 i Allmänt,

God kväll!

Sorry för dålig uppdatering men haft mycket med nya jobbet att göra och lite tid över tyvärr men ska försöka uppdatera oftar nu när semestern närmar sig :-)

Som jag sa förra veckan så har jag ett nytt jobb med bättre lön, as go chef, härliga kollegor och mindre restaurang och jag trivs som fisken i vattnet.

Idag fick jag öppna efter lunchstängningen helt själv och det gick kanon. Imon ska jag stänga helt själv så förtroende för mig har dem :-D aldrig trivts såhär bra som nu. Känner mig trygg, avslappnad och kan verkligen vara mig själv :-))

Idag jobbade jag heldag och avslutade jobbpasset med en cesarsallad och fotbolls vm på jobbet och nu är jag hemma. Tittar på film och har matkoma.

Imon är de jobb igen, blir en heldag igen.

På fredag är sista dagen sen stänger restaurangen i två veckor så får lite semester iaf, inte frivillig dock,. För ekonomin nästa månad är jag bara glad om jag har råd med hyran xD men få tänka att de bara är den månaden sen löser sig allt igen. 
Men är någon vänlig själ där ute som kan tänka sig låna ut pengar till mig så är de bara att säga till ;-) :-*

Ha en fortsatt trevlig kväll så ska jag fortsätta att slappa i soffan.

Lite bilder från dagarna:














Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2014-07-09 09:56:51

Härligt att du trivs så otroligt bra på nya jobbet =) och att dom redan ger dig mer ansvar.

Svar: Ja det är grymt stor skillnad där mot innan :-D
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela