cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

17 juni

Publicerad 2014-06-17 21:54:02 i Allmänt,

God kväll!

Nu är första jobbdagen denna veckan slut.

Började jobba 13 och fick sluta en timme tidigare vid 21 idag då alla sällskap gick samtidigt vid halv nio tiden.

Men har verkligen känt mig bra idag, haft ett leende på läpparna hela tiden och försökt sprida min glädje och de lyckades jag med redan efter tio min på jobbet då en av våra stammisar tyckte jag var väldigt snygg idag. Jag är inte ute efter att folk ska flörta med mig men att få höra komplimanger om sitt utseende är alltid roligt, absolut när man har dåligt självförtroende med!

Så dagen och kvällen fick fort :-)
Trots att mitt diskbrock har plågat mig hela dagen + att mina leder inte har en bra dag idag. Mest knäna som buktar och värker men de räcker för mig. Men men ny dag imon :-)

Nu sitter jag hemma i soffläge och ska snart sätta på en film, duka fram de sista chipsen och en kanna vatten innan sängen vill gosa.

Imon börjar jag inte jobba för ens 17 så vad ska man gör imon är frågan? Skulle träffat min saknade emma men hon åkte på att jobba bara för de :-(

Så har ni någon ide är jag öppen för förslag.

Nu är de bara 5 arbetsdagar kvar på detta jobb.
Känns både roligt men tråkigt. Har så fina kollegor och vissa av dem har även blivit mina vänner. Men spännande med nytt jobb, förhoppningsvis bra kollegor och kanske vänner för livet :-)

Men detta jobb har verkligen fått mig att växa som person.
Innan jag fick jobbet var jag den blygaste som gått i ett par skor, sa knappt hej till folk jag inte kände, ville varken synas eller höras, satt till och med å lipade när jag skulle ät middag för första gången med min dåvarande pojkväns familj och fick panikattack så fort jag skulle till någon jag inte kände.

Idag är jag verkligen inte sådan.
Vågar ta för mig, vågar göra fel och kunna stå för dem, kan prata med gästerna utan att rodna (för det mesta, beroende på vad som sägs ;-)), mycket mer socialare är aldrig förr och fram för allt är jag mycket mer självsäker som person. 

Nu älskar jag att träffa nytt folk och inga problem att skaffa nya vänner :-)

Känner mig så glad idag :-D 

Nere nu blir de film!

Ha en trevlig kväll kära vänner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela