cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

5 juni

Publicerad 2014-06-05 23:30:58 i Allmänt,

God kväll!

Dagen har gått fort och haft fullt upp.

Började morgonen med en promenad runt Grimslöv.
Slängde i mig lite frukost och några koppar kaffe, bokade campingplats på high Chaparral och efter de va de dags för ridning.

Valde att rida barbacka idag då de var så himla kvavt och varmt ute så red bara 40 min.

Gick jätte snyggt i formen nästan hela tiden och jobbade på kanon fint, en aning latare idag men säkert värmen som gjorde de!

Efter de va de dags för dusch, lunch och sedan in till Växjö till min blind lägenhet. 

Fick kopia av kontraktet, nyckel och hon visade även tvättstuga osv. Så i helgen flyttar jag äntligen :-)

Känns både bra och dåligt.
Älskar ju livet på landet, kunna gå ut i stallet när jag vill osv. 
Men måste ju komma närmare mitt blivande jobb.
Så nästa månad måst jag börja på mitt körkort ordentligt. För när jag har de så blir de nog en flytt tillbaka till Grimslöv fast till en lägenhet eller något :-)

Ska bli väldigt spännande och otäckt att behöva sova själv  in lägenhet som jag aldrig gjort innan :-)


Men efter de så köpte jag med lite sallad från Coretto, slängde i mig lite mat innan jag fick börja jobba 1,5 timme tidigare, å de va jag verkligen glad för nu när jag fick schemat för mina sista två veckor iaf. Ska kolla med det nya jobbet om jag kan börja jobba lite tidigare och bara några dagar i veckan, annars överlever nog inte jag nästa månad pga vissa människor! Åh är återigen så förbaskat arg och irriterad!

Men min kära vän Glenn skjutsade hem mig och tog även någon cigg innan jag gick in å åt gott med familjen och pratade lite :-)

Nu ska jag sova. Imon är de jobb 11-16 sen är jag ledig :-)

Innan jobbet ska jag å mamma ta en powerwalk tänkte jag!

Måste ju gå ner i vikt :-D

Ha en bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela