cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

29 maj

Publicerad 2014-05-29 22:11:50 i Allmänt,

God kväll!

Dagen har gått fort, jobbat hela dagen så inte så konstigt då kanske ;-)

Dagen började med frukost i sällskap med familjen då alla var lediga typ, åkte med mamma å dem till känner för dem skulle ändå till Växjö, måste verkligen börja på mitt körkort så jag slipper vara beroende av andra hela tiden. Får boka handledarkurs i juli tror jag :-)


Blev jobb 10.30-20.30.

Fullbokade hela kvällen och då går timmarna fort som fasen för tur väl är!

Mor hämtade mig efter jobbet, vidare hem och beställde hem en bikini och det fick ju självklart bli en rosa ;-)
För handla i affär går ej om man han lite större bröst och vill ha bygel. Får hoppas att denna passar iaf :-)

Tagit en kopp kaffe och nu är de snart sovdags.

På lördag ska vi beställa biljetter till ranch horse Classic på high Chaparral sista helgen i juni :-D får bli tre dagars där.

Om mammas väninna hänger med me husvagnen blir de camping och om inte får de bli bed and breakfast två mil där ifrån. Så då blir de ingen vinförtäring så hoppas på campingen för de kan ju bli så sjukt roligt då :-))

Känner mig så hög på livet.
Allt verkligen börjar falla på plats.
Lägenhet den 8 juni, en häst som blir bättre och bättre för varje ridpasset som går, nytt jobb me så mycket bättre möjligheter och har även varit utan nässpray i snart en vecka om jag får räkna in de i min livsglädje, för tar jag nässpray så kommer näsblodet direkt. 

Så ja jag är verkligen så hög på livet nu!


Imon blir de jobb 10.30-22.00.

Ha en kanon kväll!



Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2014-05-30 11:36:04

Sanna det finns jätte bra butik för oss med större bröst. Change heter dom. Finns både butiker och på nätet. Lite dyrare än vanliga butiker men väldigt bra kvalite, helt klart värda pengarna =).

Svar: Fast ingen man kan gå till, måste alltid köpa online :-( men vad fasen gör det egentligen? ;-)
Sanna Anerland

Postat av: tess

Publicerad 2014-05-30 23:27:08

Nja det finns i stockholm,kalmar,göteborg mfl men ingen i växjö.. =(

Svar: Aha :-(
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela