cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

30 april

Publicerad 2014-04-30 17:50:17 i Allmänt,

God eftermiddag!

Snart är mina två dagars ledighet slut, börjar jobba lagom tills att nästan alla andra arbetare tar långledig helg. Men men jag får tänka på pengarna 😊

Hade jag inte trivts på mitt jobb hade jag aldrig stått ut men jag stortrivs verkligen på min arbetsplats! 😍

Igår spenderade jag den mesta dagen med Malin. Gick en långgrunda, drack kaffe och njöt av varandras sällskap och solen.

Vid fem tiden åkte jag till Alvesta, till Sonny. Åkte till växjö och handlade bord till balkongen, tittade och köpte kläder och även en saltsten till sommarbetet 😃

Påväg hem åkte vi till spåren och beställde mat med oss hem, fick bli tonfisksallad för min del 😊

Avslutade kvällen med chips och gotte. 

Idag hämtade morfar mig vid halv tio tiden, Jeffa satt och väntade på mig när jag kom hem. Bytte om, slängde på lite smink och begav oss till kosta outlet. 
Hittade väl inte så mycket i min prisklass, då jag är snål till mig själv.  Alla"billiga" jeans fanns bara 2-3 storlekar för små eller 2-3 storlekar för stora. Så typiskt! Men men åkte inte hem helt tomhänt, köpte en rosa och fin vår/sommarjacka 😊 supernöjd. 

På vägen hem åkte vi genom Tingsryd pch stannade på Börjes. Köpte ett sadelöverdrag till westernsadeln, har ju ett i skinn men det sitter inte så bra så köpte ett som sitter fast med resår runt, så hoppas det sitter bättre i alla fall, köpte även två flughuvor i resår med så hoppas dem passar och att dem sitter kvar där dem ska 😃

Innan vi begav oss hem så körde vi till Ryd och åt kycklingtallrik och sedan körde vi hem 😊

Har varit hemma 1,5 timme efter en kanon dag med min käraste vän. ❤️

Ikväll blir det lugnt, ska prova flughuvorna sen med 😊

Imon är det jobb 10-21, så nästa gång jag är ledig är onsdag nästa vecka 😊

Ha en fortsatt trevlig ledighet!








Kommentarer

Postat av: jennifer hytinkoski

Publicerad 2014-04-30 18:53:59

Haha tack för idag hjärtat <3
Men som sagt, får ta en roadtrip på längre håll längre fram, men kanske en övernattning nånstans :D ?
HAHA tänk va mycket du ska få köra när du fått ditt körkort sen :D PUSS

Svar: Tack själv 😘
Ja det tycker jag verkligen vi ska 😃😃😃
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela