cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

30 juli

Publicerad 2014-07-30 22:17:02 i Allmänt,

God kväll!

Hoppas eran regniga dag varit bra. Det har min varit ☺️

Började med jobb 11-14, åt lite lunch med kollegorna innan jag drog mig hemåt och då hämtad min styvfar upp mig då jag blev ledig ikväll pga inget bokat så Hilda tog kvällen själv. 

Så då blev de landet för min del, bytte om och begav mig ut på en skrittrunda med Malin och hennes pålle ☺️ Så underbart! 

Dock har Skrutten fått en svullnad på halsen som jag är lite orolig för, visar inget obehag eller smärta , äter utan problem men tror han fått en smäll av bernie för han hade sparkmärken på benen så troligtvis är de det, men gav order till mor att hålla extra koll på detta nu. Om de inte gått över efter helgen får jag väl kolla upp de!

Hemma igen blev de lite kaffe innan de fick bli soppa som kvällsmat. 

Efter maten hämtade Malin mig och åkte med henne till Växjö, så bra att i Grimslöv är vi ju grannar och sedan att vi bor i Växjö så vi kan samåka + att de är världens finaste människa på denna jord. Så grymt bra vän ❤️

Satt hos mig i några timmar och drack kaffe, nu åkte hon precis.
Jag ska in i en kall dusch och hoppas att jag kan sova utan att svettas ihjäl som jag gjort dem senaste nätterna. 

Nu saknar jag verkligen vintern, är verkligen inte någon som älskar denna värme. Får gärna vara en sommar med 25 grader men inte så varmt som de varit dem senaste veckorna och denna fuktighet tar kål på mig och mitt huvud. + att mina leder blir tusen gånger värre än vad dem redan är. Hopplöst 😝 

Och kära läsare, nu är de så att jag har fått hem lotter igen som jag säljer genom psoriasisförbundet, kostar 25 kr stycket och vinster upp till 35000 i kontant. Alla pengar som du köper lotterna för går direkt till forskningen inom psoriasis. Så var snäll och hjälp oss med forskningen och oss som lever med denna hemska systemsjukdom.
Kan skickas mot frimärkeskostnaden på 6 kr som betalas i förskott med lottpengarna med. ☺️❤️

Imon är de heldagsjobb och på fredag med, sen får de bli lite vin på fredag kväll med fina Malin och helgen ska sedan spenderas på landet med min älskade familj och djur. 

Nu ska jag som sagt in å ta en kall dusch, fixa inför läggdags och krypa ner i soffan till en film eller två ☺️

Ha en fin kväll!

❤️




Kommentarer

Postat av: Syster yster Tina

Publicerad 2014-07-31 01:53:10

Ett frimärke kostar numera 7kr ;)

Svar: Okej då 7 kr då. ;-)
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela