cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

22 maj

Publicerad 2014-05-22 22:43:18 i Allmänt,

God kväll!

Dagen har spenderats på jobbet från 10-20.30.

Innan jobbet bokade jag ett hemligt möte tills imon vid halv tio.
Som jag sagt innan så håller jag det hemligt och för mig själv tills jag vet min sak.

Annars har det bara varit jobb, lugnt hela dagen.
Fullbokat på kvällen och kunde sluta en halvtimme tidigare.

Så nu har jag äntligen långhelg.

Min kära medryttare Josefine red Skrutten igår och tömkörde honom idag. Så han även har fått sitt även fast jag jobbat.

Imon ska jag som sagt på möte, efter det får det bli att lägga till brännan lite. Dock måste jag raka bort min vinterpäls lite här och där innan jag vågar mig ut.

Ska även hämta syskonen på skolan vid ett tiden när dem slutat och även försöka rida om det inte blir alldeles för varmt. Funderar starkt på att gå ner till sjön med honom om ingen är där och badar förstås och försöka få ner han i vattnet :-)

Sen ska jag ut och ta en kall go öl i Växjö med fina Malin och avslutat fredagen på bästa sätt.

Men men när jag kom hem idag var fortfarande Josefine i stallet så passade på att gå ner och byta några ord med henne innan hon cyklade hemåt. Jag avslutade min kväll och invigde min helg på bästa sätt med ett glas vin ihop med min kära mor :-*

Nu ska jag försöka sova lite.


Sov gott <3



Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2014-05-23 09:44:47

Så härligt med lång helg :)

Svar: Ja riktigt skönt :-)
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela