cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

12 november

Publicerad 2014-11-12 21:13:09 i Allmänt,

God kväll! 
 
Dagarna springer som vanligt iväg och fullt ös på schemat 😘
 
Igår skulle jag jobbat 17-22 men blev ledig pga massa avbokningar osv. Så blev en extra ledig dag ☺️
Morgonen startades med stallet som vanligt, tog 1 timmes PW med Bebis runt kyrkan och efter det blev de frukost. Bytte om till mina jeans och begav mig ner till stallet, mockade ut och sedan tog jag mig ett 30 minuters ridpass med skrutten, travade lite också, gick så fint ner i formen och jobbade på jätte bra med bakdelen och ryggen. ❤️
 
Efter stallet bytte jag om igen, gick ner till fritids och hämtade Cilla, gick vidare till affären innan vi gick hemåt. Väl hemma så hoppade jag in i duschen och slängde i mig lite mat då jag inte visste att jag skulle vara ledig då, fick sedan ett beskedet och då lugnade jag ner mig och ringde syrran, för skulle sova där och tanken var att Fredrik skulle hämtat mig efter jobbet men ringde å sa att jag kommer tidigare. 
 
Målade mina naglar, satte på kaffe och sedan körde vi Cilla till musikalen och Kenny till bågskytten.
Nästa lördag ska kenny vara på DM i bågskytte här i Grimslöv och efter de ska vi fira syrran som fyller 27 ☺️
 
Efter aktiviteterna så körde mamma mig till rottne, gosade med Ella och tittade på tv.
 
Idag kom min älskade systerson Leo upp på övervåningen och väckte mig vid sju ☺️
Han gav mig en sådan bamsekram som man kan leva länge på 💞
 
Vi gick ner med honom till skolan och sedan köpte vi med oss frallor till frukost, efter frukosten satt vi och drack kaffe, gosade ännu mer med Ella ☺️💞
 
 
Vid ett tiden gick vi ner och hämtade Leo på skolan, köpte med oss lite fika hem tills mamma å dem kom.
Åt lite mat som fick bli kokt potatis, stuvning, kokta morötter och isterband 😍
så gott! 
 
Vid fem tiden kom mamma och dem, åkte hem runt sju efter vi fikat osv.
 
Väl hemma så bytte jag om, gick ner till stallet, Kenny mockade, jag skrubbade ur vattenhinkarna och fyllde upp dem igen och sedan hällde på nytt spån. Tog in hästarna och gosade med dem en stund ☺️ Dem gör mig verkligen hel, mina hjärtan 💞
 
 
nu ska jag titta på bonde söker fru på play och sedan sova.
imorgon är det jobb 11-17, efter de ska jag på möte innan jag ska hem, imorgon ska vi äta lammfiol och ska även rida med ☺️
 
Ha en bra onsdag kväll! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela