cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

Psoriasis

Publicerad 2014-11-14 13:27:18 i Allmänt,

Kära vänner, nu har jag återigen fått hem ett lass lotter, 100 stycken och dem ska säljas på två månader. Klarade jag 50 stycken på knappt en vecka så ska jag väl klara detta med? 😉 men jag behöver eran hjälp. En lott kostar 25 kr och vinster upp till 30.000kr i kontanter. Alla pengar går till forskningen inom psoriasis. Så hjälp oss att få in lite pengar, vi drabbade uppskattar varenda öre som kommer in. Varför inte ge bort några i julklapp? Har ni ingen möjlighet att hämta dem själva så kan jag skicka dem till er. Tack på förhand ❤️

Ha nu 32 lotter kvar, lyckats sälja 68 på knappt ett dygn! ☺️ så vill ni ha får ni tinga fort! 

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela