cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

14 oktober

Publicerad 2014-10-14 08:16:32 i Allmänt,

 
 
Godmorgon! 
 
Snart har även halva oktober gått och den riktiga höstkylan börjar äntligen komma fram sakta med säkert. 
Ännu en helg har gått och den bestod av jobb fredag å lördag. 
I söndags var jag ju ledig som alla söndagar 😃
 
Hästarna har börjat få gå ute nu när Bernies mugg har läkt fint, men kollas varje dag och är de väldigt blött å regnigt så får dem gå in över natten.
 
Blev kalas för min kära lillebror i söndags, hela förmiddagen gick åt att städa, diska, baka kärleksmums som fick bli mammas uppgift och jag bakade bullar istället. Sedan kom styvsystern Isabelle hit, länge sedan jag träffade henne ☺️ Sedan kom syster, Fredrik, Leo och lilla Ella hit 😍 även Nisse kom och fikade med oss. 
 
Blev massa bebismys. 
Fredrik gjorde tårtorna och efter fikat så fick Kenny öppna sina presenter, han blev nöjd med allt han fick och absolut sin första telefon 😘 
 
Alla åkte hem runt 5-6 tiden, Isabelle stannade längre, så vi köpte pizza och åt till kvällsmat innan hon åkte hem 💞
 
Igår var de jobb 11-21, hade en dålig dag men allt har sina orsaker. 
 
Väl hemma igår så blev de sen kvällsmat, stekt potatis och isterband.
efter de så blev de "de okända" och sedan var de läggdags. 
 
 
Idag har jag en underbar ledig dag. 
Släppt ut pållarna, dricker min första kopp kaffe, hundar å katter har fått mat och snart ska jag äta lite frukost innan jag ska ut och rida. För sen ska jag och morfar till syster m familj för att äta rotmos och fläsklägg hos dem. Och gosa bebis med 😍😍
 
ikväll har jag lovat Kenny att hjälpå honom att ladda hem spel till telefonen ☺️ 
 
Imorgon är de jobb 11-14.
 
ha en bra dag 💞
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2014-10-14 21:02:48

Vilka spel ska man ha till telefonen få? Själv har jag med känt av det där höstrusket så idag blev det vinterdäck på bilen :) har du bil med?

Svar: Jadu finns en hel drös med spel så är väl olika vad man tycker om :)
Nä inget körkort här tyvärr!
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela