cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

Snurrar och surrar

Publicerad 2014-03-31 10:02:43 i Allmänt,

Ja allt i huvudet bara snurrar och surrar, vet varken ut eller in.
Är så trött på att inte kunna veta något, vet vad jag vill men orkar vi kämpa?
Det är de som är frågan.
 
Vi ger detta ett försök och jag flyttar igen, flyttar hem och låter tiden avgöra vad som är rätt och fel.
Känns extremt svårt att packa ihop, packa allt man behöver, sova utan den man älskar och svårt att åka härifrån men detta är det enda som kanske kan rädda oss. Vi behöver detta antar jag <3
 
 
Blä.
Förhållande är så svåra, antingen är allt för bra eller så är allt skit, finns aldrig något mellanting. 
Sen är det alltid något som ställer till problem, är det inte det ena så är det de andra.
 
Men ni får ha en forsatt bra solig dag!
 
 

Kommentarer

Postat av: Sätilaryttaren

Publicerad 2014-03-31 18:42:33

sv; tack för alla dina fina kommentarer! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela