cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

2 december

Publicerad 2014-12-02 08:14:56 i Allmänt,

Godmorgon! 
 
Var ett tag sen jag uppdaterade nu men haft fullt upp som vanligt, absolut nu när allt julstök är ☺️
 
Helgen var full av jobb. I fredags blev de middag med Malin å Linus efter jobbet, sedan utgång på deluxe 😊
I lördags var de bara lugnt, red lite och fixade hemma innan jobb 17-24.
 
När jag kom hem i lördags så duschade jag Bebis inian läggdags. 
Ungarna sov hos kompisar så hemma va de lugnt å skönt för en gångs skull 😉
 
I söndags så åkte jag å mor till Alvesta för att handla på morgonen, köpte massa mörk choklad osv till julgodisbaket som jag tjuvstartade igår. Mamma hämtade ungarna medan jag fyllde upp vatten till hästarna. När dem kom hem igen så blev de sen frukost innan vi åkte ut till rottne för att hälsa på syster m familj ❤️
 
Där ute bjöds de på hamburgare å efter de lussebullar å kaffe 😍
 
Vid två tiden åkte jag, mamma å hundarna in mot stan igen, vi lämnade ungarna hos syrran.
Hundarna skulle nämligen fotograferas kvart över tre. 
Innan dess handlade vi lite å sen var de dags, har beställt hem ett fotopaket med båda hundarna 😘
 
Stanna en liten stund till hos syrran innan vi åkte hemåt.
Väl hemma, så gav jag mig ner till stallet och tog hästarna. 
Satte upp en julstjärna i fönstret så dem har också fått lite julmys nu 😘
Sen på kvällen blev de glögg, pepparkakor, lussebullar och tända ljus 🎅
 
Igår så var de jobb 11-14, efter de personalmöte och jag fick sagt de jag ville. 
Mamma å peter hämtade mig efter mötet och åkte hemåt. 
Väl hemma blev de att börja städa undan, Malin kom en runda och drack lite kaffe ❤️
 
Sen gjorde jag ischoklad och Rocky roads, svin gott 😍
Nu ska man bara försöka å inte äta upp de innan jul 🙈
 
Idag är jag ledig till 17, ska göra ännu mer julgodis senare och rida med såklart 😘
 
ha en bra tisdag ❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela