cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

28 december

Publicerad 2013-12-28 09:49:56 i Allmänt,

Godmorgon!

Dagarna har gått fort och likaså julen! 
Regnet öser ner precis som sist jag skrev.

Julwn spenderades hos min styvfars bror M familj. Dem andra dagarna firades hos Sonnys pappa och farmor. 

Igår gick jag runt Växjö sjön med Emma innan jag skulle jobba 😊

Jobbade heldag så på min två timmars rast åkte mamma, styvfar och deras kompis och jag och åt på en restaurang! Stor räksallad fick det bli 😀

Sedan jobb till 22, Sonny hämtade mig, åkte vidare till mc Donalds åt lite, sedan handlade lite.

Idag tog jag sovmorgon som verkligen behövdes 👌

Idag blir det bara kvälls jobb så blir soffan någon timme till 😉

Ha det bra! 










Kommentarer

Postat av: S A N N A

Publicerad 2013-12-29 17:28:22

Sv. ja det kan jag förstå, höjdpunkten på terminen är ju typ att få lov!! :)

Svar: Ja precis 👌😊
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela