cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

Jul. 30, 2013

Publicerad 2013-07-30 11:05:43 i Allmänt,

Goddag!

I söndags var syrran M familj hos oss, klippte mitt hår en decimeter, åkte å badade i sjön :-)

Igår så blev det middag hos min styv farmor och träffa min styvsyster Isabelle efter alla år, åkte hem till oss, drack lite kaffe å pratade sen körde vi hem issa till Växjö :-)

Sov utan hjärtat inatt då han skulle jobba idag :-(

Mamma slingade håret på mig igår, blev sedan en spring runda runt grimslöv innan sängen kallade med full frys på högsta volym å chips påsen på magen :-)

Idag var det upp tidigt, åkte till mamografin och röntgade bröstet, kollade det med ultraljud å sen fick jag akut tid till cellprover. Skulle få
Svar på dessa inom en vecka! Har även hunnit ta leverprover idag med då det är dags för cellgifter ikväll!

Imon är jag ledig å jobbar inte för ens på torsdag 14-18 :-)

Skönt!


Ha det bra!

https://cdn1.cdnme.se/4038723/7-3/pic_51f78078ddf2b32a8a786a01.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela