cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

12 augusti

Publicerad 2014-08-12 07:29:43 i Allmänt,

Godmorgon!

Inlägget jag skrev igår raderade jag då jag försöker ha en så positiv blogg som mjöligt ☺️

Men som jag skrev så firade ju xandra å hennes man martin sin andra bröllopsdag på mitt jobb så de va en ära att få var deras servitris och fick göra allt jag kunde för att de skulle bli så bra som möjligt ☺️❤️

Idag skulle jag gått en runda men har så ont i min hals och alla andra bortförklarelser istället för att erkänna att jag är extremt trött. Men ska ju faktiskt hem till landet ikväll så då ska jag ju rida och ut å gå ☺️

Idag ska jag ta mig ett rejält träningspass med Skrutten är tanken, då vi under en period bara varit ute och ridit. Har ju tappat motivationen lite då de blir samma sak varje ridpass. Men men bara att ta nya tag idag och göra de bästa av situationen.

Nu ska jag sätta på kaffe och titta på Nyhetsmorgon innan jag orkar stiga upp. Sen jobb 11-14, efter de blir de lite mat med jobbet och sedan vidare till Coretto för en kaffe medan journalisten intervjuar mig. Ska bli spännande ☺️

Sen ska jag se om min styvfar eller mor kan hämta mig!

Ha en bra dag 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela