cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

tatueringar!!

Publicerad 2014-02-26 15:08:54 i Allmänt,

Är så sugen på att tatuera mig men måste nog kolla med läkarna först men om jag tar uppehåll i medicinen så borde jag få göra det.
 
På min vänstra skuldra har jag ju Nelly som tatuering (för er som inte vet så avlivade jag henne för 1½ år sedan och ägde henne i 9 år). Så meningen är på att min högra skuldra tatuera in Bebis (min hund) så har jag mina "första" djur intatuerade =)
 
Men just nu är budgeten inte med mig som den knappt är med någon servitris.
 
Men jag ska nog boka in tatueringstid till nästa månad som får bli=
Fast utan text och med rosa slingor bland hästskorna =)
Den ska i så fall sitta på bröstet!
 
Sen vill jag med tiden göra mina två svalor på baksidan av låren, en cowgirl pinuppa på armen och en text på revbenen, ja listan kan bli oändligt lång ;)
 
men men en sak i taget.
 
Hoppas på den översta nu iaf =)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Alexandra - Lakeyours

Publicerad 2014-02-26 20:22:08

Vilken fin tatuering!

Kika gärna in på min blogg om du har lust, kram!

Svar: Tack 😊
Sanna Anerland

Postat av: Carro

Publicerad 2014-02-27 00:00:14

Den va ju jättefin ju!

Intresserad av tårtor, mat och andra frestelser? Ta in en titt in hos mig, är en tjej på 15 år som försöker skaffa mig en framtid inom det jag älskar

Svar: Tack 😃
Sanna Anerland

Postat av: Carro

Publicerad 2014-03-10 14:22:46

Tatueringar är ju för kul :D Kolla in min blogg, vetja. Meningen är att den ska handla om en renovering av min nyinköpta lägenhet, men just nu är det mycket vovve :)

Svar: Ja tatueringar kan man aldrig få nog av ;)Söt vovve du har!
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela