cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

21 juli

Publicerad 2014-07-21 22:22:46 i Allmänt,

Godkväll!

Hoppas eran dag varit bra.

Det har min varit iaf, humöret ha varit upp och ner pga rastlöshet och värme men slutade med att jag höll humöret uppe iaf ☺️

Började dagen med en välförtjänt dusch efter allt saltvatten, dock tycker inte min hud om att duscha pga psoriasisen som blir ännu värre men man måste ju hålla sig fräsch och hygienisk, det är viktigt ☺️

Efter lite frukost och kaffe begav vi oss till simskolan med ungarna, solade och läste tidning under tiden tills dem blev färdiga.
Väl hemma så kom ungarnas farmor på besök, fikade på kaffe och bullar och firade styvfar lite som fyller år idag ☺️

Efter att ha varit social några timmar så kom rastlösheten på besök.
Tittade på hästar och drömde mig bort en stund. Tänk om man varit rik, haft körkort och haft tid så hade jag lätt köpt mig en hästgård och njutit, även om jag skulle behöva få göra detta själv ☺️😀

Hjälpte mamma att rensa lilla huset på skit och ställde ordning ungarnas leksaker som dem har utomhus. 

Efter maten som fick bli korv m bröd och pommes så satte vi på lite kaffe och begav oss till sjön med hundarna och badade av dem lite som dem väl behövde i denna värmen 😍



Väl hemma blev de att bege sig till Skogslund och rida Kalle. Gick kanon bra och han skötte sig kanon. Syrran m familj kom i slutet och hängde med oss hem.

Blev lite kaffe hemma innan jag gick ner till min pålle och motionerade honom. Gick kanon bra och ville verkligen gå ner i form hela tiden som här om dagen. Dock går han ner lite för mycket ibland men blir ju så när dem inte har tillräckligt med muskler och balans till att hålla sig i formen hela tiden ☺️



Syrran och dem sover här några nätter nu.

Nu ska vi spela lite kort innan john blund hälsar på för denna dagen. 

Imon blir de att åka till sjön med en kompis och åka båt, sola å bada ☺️

Ha en fortsatt bra vecka! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela