cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

22 juli

Publicerad 2014-07-22 21:43:07 i Allmänt,

Godkväll!

Dagen har gått fort och haft en kanon dag ☺️
Hoppas ni med haft det!

Dagen började med att återigen raka av stubben på benen och lite frukost innan jag begav mig till Växjö för lite båtåkning med min vän Claes. Köpte med oss lite pasta sallad och så med.

Var ute och badade och solade ett par timmar innan vi begav oss till hamn igen ☺️

Väl hemma blev de matlagning som fick bli hemmagjorda hamburgare 😍 så jäkla gott! Precis som allt annat hemmagjort man gör ☺️

Diket efter maten var de ombyte och vidare ut till kalle för ett ridpass i kvällssolen. Riktigt mysigt ☺️ Han blev rätt svettig så svamlade av honom efteråt innan han fick gå ut till sina kompisar!



Hemma igen så var de dags att åka en tur till stranden med både barn och hundar. 

Nu sitter jag med mjukiskläder på mig och ska spela kort med syster yster och mor innan sängen kallat och nattsömnen.


Ha nu en kanon kväll mina fina vänner!
Önskar man hade haft tid att träffa alla och finnas till lags för alla men men tiden finns inte alltid till tyvärr.

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela