cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

24 juli

Publicerad 2014-07-24 22:27:43 i Allmänt,

Godkväll!

Snart har två veckor gått, två veckor av lantlivet. 
Snart är de dags för vekligheten igen men det gör inte min något, de enda som stör mig och irriterar mig är detta hemska stadsliv som Växjö erbjuder. Så jäkla drygt. Men om 5 månader blir jag Grimslöv bo igen. ☺️

Igår så var de simskola på förmiddagen och massa solning och bad med syster och mor med. ☺️
Sen började livet i magen på min fina syster sparka, men så fort jag kom dit och skulle känna så slutade den . Typiskt 😝😘

Väl hemma blev de mat. Fick bli resterna från dagen innan.

Några ifrån släkten i Stockholm har kommit ner så dem hälsade på en runda och fikade lite. Så mysigt 😍 

Min systersons pappa kom och hämtade honom igår då han ville till sin farmor och farfar istället.
Innan han åkte kom han ut och sa "sanna, har du ramlat av hästen eller?" Och jag börjar fundera på vad han menade och förklarade att jag inte hade ramlat av på länge då han utbrister "men du du har ju skrapat upp på både armbågarna och knäna?" Haha så söt, fick förklara att de va min sjukdom så gjorde mig så ☺️ 
Dessa älskade ungar ❤️

På kvällen blev de lite ridning barbacka innan de va dags för kortspel och mys med syster yster och mor ☺️❤️

Idag var de simskola igen, blev ännu mer solning och bad. 
Men idag var värmen nästan helt olidlig, vinden stod helt still och solen bara gassade på. Men för tur väl blir man inte så röd utan blir mer vurm istället ☺️

Väl hemma så kom min kusin å dem från Stockholm igen och fikade lite och gosade med fina kusinbarney Lukas som nyligen blev 1 år gammal 😍❤️

Syrran fixade maten som fick bli fruktsallad, för ingen som hade aptit på varm mat idag . Konstigt nog 😛☺️

Efter maten blev de lite kortspel innan syrran, jag och mamma åkte in till Växjö för lite sminkrådgivning som inte föll mig i smaken men testa kan man alltid göra ☺️ Ska nog köpa mig en mascara av henne för de använder jag ju när jag jobbar och om jag ska iväg. Så det går ju alltid åt!

Vid 9 tiden ikväll var vi färdiga, jag var rättså rastlös och kändes som om jag suttit still i flera år. 😛

Lämnade av syrran i rottne innan bilen åkte hemåt till Grimslöv igen. 
Sitter vid fönstret i matsalen och ska ut och säga godnatt till pållarna då jag inte hann rida honom idag. Samla ny positiv energi kan jag passa på att göra med ☺️




Sov gott kära ni!


Kommentarer

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2014-07-27 12:31:24

fin bild

Svar: Tack ☺️
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela