cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

12 juni

Publicerad 2014-06-12 23:10:59 i Allmänt,

God kväll!

Dagarna går fort och har haft fullt upp i nya lägenheten.
Måste ju kunna känna mig hemma!

I onsdags var jag ledig, åkte till Ikea med Jeffa på förmiddagen. Blev nya koppar, nya glas, kaffeburk, smörknivar, tvättkorg å lite smått å gott :-)

Väl hemma va planerna att rida men himlen öppnade sig och kom en rejäl skur som inte ville sluta heller, så fick skippa ridningen :-(

Väl hemma i Växjö var de pyssel med nya sakerna. 
Foton skulle in i ramarna, köpte även nya underkläder och en rosa minikjol, kopparna å glasen skulle diskas och sedan filmmys innan sängen kallade :-)

Idag var de jobb på schemat 10-16, fullt ös hela dagen och de älskar jag :-) alla i personalen va på gott humör och då blir arbetsdagen alltid enklare oavsett.

Efter jobbet köpte jag med mig en kycklingsallad hem, åt den och slängde i mig en kopp kaffe innan mamma kom med min matta också, bytte ut den, drack kaffe och sedan åkte vi å handlade innan vi for ut till landet. För imon är de skolavslutning för syskonen å de vill man inte missa, inte jag iaf!

Sen imon är de jobb 16-23.30.

Blir Växjö hela helgen då jag jobbar springpass på lördag och på söndag ska vi ut till rottne till syster m familj och fira min älskade systerson som fyller 6 år imon :-) mosters stora och älskade pojk <3 

Efter de kalaset ska jag jobba och på måndag är jag ledig.


Nu ska jag försöka sova lite så jag orkar med morgondagen!

Ha en bra helg!










Kommentarer

Postat av: KS Western & Horsemanship

Publicerad 2014-06-13 16:35:51

Jag gillar paden du rider med i headern där. Var är den köpt?:)
Vill meddela min nya bloggadress. Domännamnet hade löpt ut så den kommer inte att peka om från den gamla adressen westernbloggen.se. Så vill du läsa min blogg i framtiden så är det denna http://kshorsemanship.se att lägga på minnet! Fast den pekar fortfarande om från den ursprungliga bloggadressen http://westernbloggen.blogg.se. Ha en fin helg. :)

Svar: Hej!
Den är köpt på Höörs faktiskt, kostar 550kr ungefär om jag inte är helt fel ute :-) följer dig gärna på bloggen!
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela