cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

2 juni

Publicerad 2014-06-02 22:14:50 i Allmänt,

God kväll!

Haft en skön och ledig dag i solen.

Dagen skulle ju börjat med en powerwalk men när jag klätt på mig, druckit mitt morgonkaffe och löparskorna på så var de som att gå ut till en bastu så de va in igen, ta av skorna, äta lite frukost, raka benen osv och sedan lägga sig i solen och steka :-)

Åkte med min kära morfar in och besiktigade bilen, handlad och hämtade ut min medicin, äntligen!


När jag kom hem igen så blev de ännu mer sol, hälsade på pållarna och lite så.

När mamma kom hem blev de kaffe, glass och massa prat :-)

Gjorde chokladpudding som vi avnjöt ikväll.

När värmen lagt sig lite så blev de ett intensivt ridpass på 80 minuter , både Skrutten och jag var genomsvettiga. Så stolt över mina kära fyrbenta vän! 

Fick bli en kvällspromenad med mamma innan Biggest loser började med.

Och BK tog hem första priset på 100 000 kr för dem som hade åkt ut. Imon är de finalen om vem som blir Biggest loser 2014.
Men då jobbar jag så de missar väl jag såklart! 
Men vad gör de om 100 år? :-)

Men nu ska jag bestämt gå ner i vikt.
Oavsett vilka som tror på mig eller situation för jag måste verkligen gå ner i vikt för att kunna trivas med mig själv bättre än vad jag redan gör. 

Så imon hoppas jag vädret är bra för tanken är att ta en timmes powerwalk innan frukosten och jobbet. Men vädret visar ösregn från 6 på morgonen till 5 på eftermiddagen så får väl se vad de är för väder när jag vaknar, annars kan jag sova en timme längre ;-)

Nu ska jag snart sluta mina ögon och falla in i sömn.

Ha en fortsatt fin vecka!

Lite bilder från systemkameran och från idag:












Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela