cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

8 juni

Publicerad 2014-06-08 22:54:18 i Allmänt,

God kväll!

Första blogginlägget i den nya lägenheten.

Helgen har varit kanon. Hoppas eran också varit de :-)

Igår var mamma, jag och peter i Växjö, köpte utemöbler, hushållsprodukter till lägenheten och lördagsmys!

Väl hemma blev de grillat och en öl eller två.
Gladiatorerna och lördagsmys med massa godis och gotte.

Avslutade kvällen med att åka till mina underbara gamla vänner i Alvesta.

Idag blev de att packa, packa och packa.
När vi rensade ogräs hela familjen så invigdes min nya rosa bikini :-) super nöjd med den!

Syster m familj kom ut en runda, åt nypotatis å fläsk.
Fikade lite innan dem åkte hem igen.

Avslutade min sista dag som Grimslöv bo med en barbacka tur på min älskade stjärna!



Mamma, Kenny och Cilla hängde med att lämna mig, hjälpte mig bära in allt, åkte och handlade.

Malin kom på en kopp kaffe och ungarna invigde tvn medan vi snackade skit. Nu sitter jag här själv. Precis duschat och ska snart krypa ner i sängen.

Har sådan flyttångest, gråten sitter i halsen, helt tyst och ensamt. Saknar min familj, min hund och min häst.
Men jag vänjer mig snart, låter tiden bara gå så länge.

Imon blir de jobb 10.30-16. 
Efter de ska jag nog leka med Malin :-)


Ha en kanon kväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela