cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

9 juni

Publicerad 2014-06-09 08:18:50 i Allmänt,

Godmorgon!

Igår var jag helt nojjig inför detta med att flytta, sova själv, leva ensam osv. Men idag vaknade jag med ett leende på läpparna, solen strålade in genom persiennernas mellanrum, jag vaknade utvilad och jag kunde gå upp ur sängen utan att klä på mig!

Bara de känns som en frihet. Men självklart saknar jag min hund som jag alltid delar säng med. Men snart får han nog komma hit och göra mig sällskap, så länge jag inte ska jobba långa pass :-)


Har precis satt på lite kaffe, diskat upp och ska snart duka fram lite frukost. Ville bara dela med mig av min första natt i lägenheten :-)

Ha en fortsatt bra måndag och en fortsatt bra vecka :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela