cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

Sista dagen

Publicerad 2014-06-24 15:43:12 i Allmänt,

Sista dagen på Rosegarden. Blandade känslor då jag kommit personalen nära, känner mig trygg i arbetet och rutinerna sitter i huvudet. Efter 10 månader hos dessa underbara människor och alla glada kunder så ska jag börja på nya äventyr och låter någon annan ta min plats i gänget. Kommer sakna dem så otroligt mycket och de har varit en väldigt lärorik period för mig både som person och inom yrket. Kärlek till er ❤️


Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2014-06-30 10:35:24

Vart ska du hålla till nu då goding? :)

Svar: Fyra krogar :-*
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela