cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

14 maj

Publicerad 2014-05-14 22:01:01 i Allmänt,

Go kväll!

Mina lediga dagar är slut för imon är det äntligen jobb 10-21 och ska bli så skönt att komma tillbaka till verkligheten igen. Visst är det skönt att vara ledig men jävligt skönt att jobba med :-)

Igår regnade det hela dagen så blev mest inne hela dagen lång. Var hos Malin och drack kaffe och snackade skit och på kvällen blev det en powerwalk i regnet med mamma och Bebis på 7km.
Jätte skönt trots regnet!

Idag har det var helt okej väder, upp tidigt, slet upp mamma och Kenny från sängen och begav oss ut på en 6,5 km powerwalk innan frukosten! Bebis fick dock stanna hemma dö han hade ätit mat :-)

Efter frukosten kom André vid 11 tiden och då blev det träning. Fick så mycket beröm för hur duktig han blivit och hur han faller i form nästan helt automatiskt nu utan hjälp. Tar stöd direkt och jobbar med hela baken och ryggen! 
Så träningen var jag kanon nöjd med även idag, brukar jag alltid vara då André alltid får det att funka så bra :-)



Efter träningen hjälpte jag mamma att rensa min nuvarande rum på all skit och Kenny var duktig och hjälpte till. Morfar lagade mat som blev kassler, potatis och brunsås. Mums!

Blev en runda till affären när rummet var färdigt och sedan barnvakt åt Kenny, Cilla och Ebba så fick bli en film och massa soffmys!

Vid fem tiden kom Jeffa och hämtade upp mig och vidare till stan för hon skulle köpa knivar till hushåll. 

Fick bli en runda på Grand och där åt vi lite subway innan vi begav oss till garaget för lite kaffe och cigg. Trevliga snubbar och en trevlig fikastund. 

Väl hemma igen blev det återigen en promenad med mamma och Kenny cyklade med oss men tog oss en kortare runda på ca 3,5 km istället då klockan blev rätt mycket och alla skulle duscha med. Så nu har jag precis duschat, pratat med Jeffa och ska snart släcka mina ögon för att få lite skönhetssömn ;-)

Imon ska jag bannimej ta mig en morgonpromenad innan jobbet med Bebis så ska försöka gå upp vid 7 senast halv 8 iaf. Får väl se hur det blir med det ;-)

Men hoppas ni haft en trevlig dag precis som jag :-)

Natti och dröm sött bland alla barlklädda cowboys ;-)





Kommentarer

Postat av: jeffa

Publicerad 2014-05-14 22:35:26

Tack för du följde med och gjorde mig sällskap :-) garderaget is the place to be :-D

Svar: Tack själv gumman :-*
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela