cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

Färgning av hår

Publicerad 2014-05-28 18:06:47 i Allmänt,

Well, brunettes are fine, man
Blondes are fun
But, when it comes to getting the dirty job done,
I'll take a red-headed woman, a red-headed woman.
It takes a red-headed woman to get a dirty job done.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-30 07:15:46

Bra text vem har du skrivit den själv?

Svar: Tack men den är tagen av Bruce Springsteen 😊
Sanna Anerland

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-30 07:36:44

Jaha okej ja han är ju rätt bra, lyssnar du mycket på honom eller? : )

Svar: Nä några få låtar bara :-)
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela