cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

Fredag

Publicerad 2014-05-30 08:53:46 i Allmänt,

God morgon!

Det är fredag och fint väder, men den ska spenderas på jobbet hela dagen/kvällen. Men inte deppar jag för de :-)

Hoppas på massa kunder och en jäkla massa glada miner.
Så kommer dagen/kvällen gå fort :-)

Bloggar mer ikväll eller imon.

Bjuder på lite gamla bilder ;-)

Ha en underbar fredag!












Kommentarer

Postat av: Boel

Publicerad 2014-05-30 11:16:19

Vilka härliga bilder :D

Svar: Tack 😃
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela